maandag 5 januari 2015

Kerstboom eruit!

De kerstboom is weg. Tijd voor groene kamerplanten!



Natuurlijk vestig je zo goed mogelijk de aandacht op het product vanuit je kwekerij.
Door bijvoorbeeld de luchtzuiverende werking van groene planten te promoten....

Mooie algemene promotie voor je handel!

Maar is dat voldoende? Ben je onderscheidend genoeg? En ontstaat er dan voorkeur voor jouw bedrijf in de handel?
Of gaat het toch weer vooral over de prijs van je aanbod?




Onderscheid ontwikkel vanuit eigenheid. Eigenheid van je assortiment en van je bedrijf.
En vanuit de relevantie van je aanbod ten opzichte van de rest.

Deze dingen kun je heel goed laten zien aan de hand van je kernwaarden.
Kernwaarden die je kunt benoemen.
Waarden, die je een onderscheidend gezicht kunnen geven in de handel!

Wist je dat je met goed zichtbaar onderscheid in de markt veel kunt bereiken?

Daarom kun je het best algemene promotie koppelen aan de eigenheid van je product en je bedrijf!
Luchtzuivering is goed, maar nog beter als je het gerichter koppelt aan extra omzetkansen voor jouw tuin!

Want dan combineer je de goede zaken. Zodat je exporteur en zijn eindklanten gericht vragen naar jouw product.

Het benoemen van je kernwaarden en het vormgeven ervan hoeft niet ingewikkeld of duur te zijn.
Market&Grow hanteert een beproefde aanpak!

Wil je meer weten hierover?
Neem dan gerust even contact op met Market&Grow 06-46234445




Geen opmerkingen:

Een reactie posten